16 WEKEN // 48 TRAININGEN // 100% RESULTAAT

CONNECT WITH US. FOLLOW US

Eastside Performance Nijmegen (est. 2009)

#PERSOONLIJK #PERIODISERING #MAATWERK

 

Sterker worden, sneller worden, spiermassa opbouwen, het stimuleren van nieuwe spiergroei, het

vergroten van mobiliteit en stabiliteit, een hoge vetverbranding creëren en de eigenschappen van

een atleet ontwikkelen is de wens van vele gym bezoekers!

 

Het combineren van 'show and go' met functionele kracht is het succes waar men naar streeft

en dit alles zonder (chronische) blessures is een resultaat waar je géén nee tegen zegt.

 

Is het mogelijk om dit resultaat te behalen? Absoluut!

 

MAXIMAAL RESULTAAT

 

Stap voor stap om een maximaal te behalen en daarbij zijn blessures niet nodig. Ik werk middels

een periodisering gericht op jouw doelstellingen en deze bestaat uit persoonlijke trainingsschema's

waarin de structuur van de trainingen van te voren is bepaald.

 

Na elke acht weken van trainen wordt het trainingsschema op een progressieve manier aangepast

waarin de oefeningen, het volume en de intensiteit telkens varieert.

 

Periodiseren is de beste manier om een optimaal resultaat te behalen, overtraining te voorkomen

en uitdaging en variatie tijdens je trainingen te behouden. Alvorens je aan het nieuwe schema begint

is het aan te raden om een de-load programma te volgen. Dit is een 'trainingsschema' voor slechts

één week om te zorgen voor een goed herstel van spieren, pezen en gewrichten.

 

// READY TO GET STARTED?

 

Bel nu naar 024-3661489 of stuur een mail naar info@eastsideperformance.nl of gebruik onderstaand

mail formulier om contact met mij op te nemen. Maak direct een afspraak voor een GRATIS introductie

training bij Eastside Performance of vraag naar aanvullende informatie.

 

Wacht niet langer om te beginnen met een healthy lifestyle. Bel of mail mij VANDAAG om te starten!

 

Met vriendelijke groet en tot snel,

 

Patric Verhoeven

 

Patric Verhoeven

Eigenaar Eastside Performance Nijmegen

SEND RESET