© Eastside Performance Nijmegen - Est. 2009

QUICK LINKS

 

 

Het belang van een persoonlijk trainingsschema is onomstreden en er is geen discussie mogelijk maar toch

zijn er helaas nog vele krachtsporters die de sportschool binnen lopen zonder een van te voren opgesteld

programma. Daardoor zie je deze sporters wekelijks dezelfde trainingen en oefeningen doen.

 

Week in, week uit en zonder noemenswaardig resultaat is het gevolg en na verloop van tijd is het willekeurig

trainen een zeer geliefde optie, maar ook dit is veelal zonder een mooi resultaat. Er is praktisch nooit sprake

van een logische opbouw en/of een progressie per training en hierdoor neemt ook de kans op (chronische)

klachten en blessures enorm toe waardoor men vaak helemaal moet stoppen met trainen ...

 

Niemand wil tijd/geld verspillen en niemand wil trainen om géén resultaat te behalen, dus is het de

hoogste tijd voor verandering. Het is tijd voor een persoonlijk en effectief trainingsschema om een

mooi resultaat te kunnen behalen zonder kans op vervelende blessures.

 

Het trainingsschema zal worden opgesteld naar jouw persoonlijke doelstellingen, er is altijd sprake

van een logische opbouw en progressie en het gehele programma bestaat uit de volgende onderdelen:

 

Soft tissue work, dynamic warming up, power drills, medicine ball work, strength training, active

recovery, joint savers, energy systems training en metabolic finishers.

 

IT'S CUSTOMIZED: MAATWERK IS NODIG

 

Ik ben gespecialiseerd in het ontwikkelen van (persoonlijke) trainingsschema's en daarbij maak ik zowel

gebruik van mijn jarenlange ervaring als van de laatste wetenschappelijke inzichten. Ik heb reeds veel succes

met diverse sporters en atleten mogen meemaken doordat we bij Eastside Performance een objectieve

trainingsaanpak hanteren.

 

Wij laten onszelf niet beperken door een emotionele gehechtheid en/of persoonlijke voorkeuren voor

specifieke trainingsmethodes. Dit voorziet ons van het vermogen om een duidelijk begrip te hebben

van het verschil tussen onze favoriete toepassingen en de beste toepassingen voor de atleet.

 

Wij omarmen de unieke voordelen (en beperkingen) die de verschillende onderdelen van krachttraining

te bieden heeft en daarom hechten we ons niet aan een enkele denkrichting en beloven we alleen trouw

aan het succes van de sporters waar we mee mogen werken.

 

PERIODISERING VANUIT EEN VASTE STRUCTUUR

 

Het belangrijkste uitgangspunt van onze trainingen is het werken vanuit een vaste structuur.

 

De oefeningen met een perfecte techniek uitvoeren is geen pre maar een vereiste.

 

Wij kiezen niet voor de reguliere machines die in de lokale gym staan. Wij zijn voorstander van het trainen

met losse materialen vanwege het feit dat het lichaam tijdens de training zijn eigen bewegingsbaan kan

volgen. Je traint op een veel natuurlijkere manier, werkt aan betere algehele actieve stabiliteit en daarbij

zorgt het trainen met losse materialen voor veel meer resultaat dan trainen met machines.

 

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA AANVRAGEN

 

In samenwerking met de personal trainer van PT_Nijmegen (Patric Verhoeven) kun je bij Eastside

Performance terecht voor een persoonlijk trainingsschema vanuit het EPTS systeem. Het trainings-

schema zal worden opgesteld naar jouw persoonlijke doelstellingen ener is sprake van een logische

opbouw inclusief progressie.

 

OPGESTELD VANUIT DE PRIMAL MOVEMENT PATTERNS

 

De locomotion (farmers walk), hip dominant (deadlift/swing), knee dominant (squat), lunge (split squat),

horizontal en vertical pull (pull up/chin up/bent over row) en de horizontal en vertical push (push up/bench

press/overhead press).

 

De 'Big 6' der oefeningen (squat, deadlift, lunge, bench press, overhead press en row) zijn wekelijks aanwezig

in jouw programma, alleen vanwege het niveau en de leeftijd zijn er diverse opties en/of varianten mogelijk

om deze oefeningen met goede techniek uit te kunnen voeren.

 

Het element van conditioning (oefeningen waardoor de hartslag flink omhoog gaat) en de effectieve

metabolic workout finisher komen uiteraard ook aan bod in het trainingsschema.

 

HET COMPLETE PROGRAMMA AANVRAGEN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       1. Dynamisch warming up programma

 

       2. De-load week programma incl. documentatie

 

       3. Persoonlijk trainingsschema

 

 

*Bij het opstellen van het programma houd ik rekening met de ervaring en evt. de (chronische) klachten

en/of blessures die reeds aanwezig zijn.

 

Het persoonlijke trainingsschema is geen 'kant-en-klaar-marketing' programma.

 

Direct na het aanvragen van het programma neem ik contact met met u op voor aanvullende informatie

zodat ik het programma goed kan opstellen.

 

Het persoonlijke trainingsschema is zeer duidelijk door het gebruik van foto's en/of illustraties

en bij elke oefening een complete uitleg met het aantal sets en herhalingen/seconden.

 

Middels onderstaande button kunt u direct het persoonlijke trainingsschema aanvragen.

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

CONTACT

 

E-MAIL

INFO@EASTSIDEPERFORMANCE.NL

 

TELEFOON

024-3661489

Eastside Performance Nijmegen (est. 2009)

 

CONNECT WITH US

FOLLOW US ON SOCIAL MEDIA

 

 

CUSTOM. ONLINE TRAINING

Home / Blog / Persoonlijk trainingsschema aanvragen      

 

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA

Geschreven door: Patric Verhoeven | Eastside Performance Nijmegen © All rights reserved ©

De betaling van het persoonlijke trainingsschema verloopt via het veilige betalingssyteem

van iDEAL. Het is een eenmalige betaling en er is geen sprake van een abonnement.  

 

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u terecht bij:

 

Eastside Performance Nijmegen - PT_Nijmegen (Patric Verhoeven)

van Rosenburgweg 10

6537 TM Nijmegen, The Netherlands

 

Tel: 024-3661489

 

E-mail: info@eastsideperformance.nl

 

Inschrijving K.v.K Nijmegen 09184722

 

ABN AMRO BANK NL 62 ABNA 055.46.64.844

 

IBAN: NL 62 ABNA 0554664844

 

BIC: ABNANL2A