BETTER.

STRONGER.

FASTER.

IT'S A CHOICE!

Het omzetten van strength, power & speed naar prestaties. Het vergroten van kracht en de power output. Plyometrische oefeningen voor de transfer naar het veld. Meer snelheid en explosiviteit. Geef blessures géén kans!


Wij zijn gespecialiseerd in sportspecifieke krachttraining voor voetballers. 


Een sterke speler kan sneller rennen, hoger springen, harder schieten, heeft en betere wendbaarheid en is beter bestand tegen blessures. Het is tijd om indruk te maken en te vechten voor je plek, want als jij dat niet doet, doet iemand anders het wel.


WAT IS JOUW DOELSTELLING?

SPORTSPECIFIEKE KRACHTTRAINING

Sterker worden, een grote toename van power (kracht x snelheid), het ontwikkelen van explosiviteit en snelheid, meer stabiliteit en mobiliteit, een verbetering van het kracht-uithoudingsvermogen, een betere coördinatie en balans, blessure preventie en een sneller herstel zijn het directe gevolg van de extra sportspecifieke krachttraining ... // Lees meer

POWER = KRACHT x SNELHEID

Power (explosiviteit) is een belangrijk wapen en vaak van doorslaggevend belang bij (beslissende) acties in de wedstrijd. Eerder bij de bal zijn dan je tegenstander, hoger kunnen springen, sneller van richting kunnen veranderen, sterker zijn in de duels en minder blessuregevoelig zijn, is een absolute meerwaarde voor sporters ... // Lees meer

SNELHEID & WENDBAARHEID

Snelheid is voor een voetballer een enorm belangrijk wapen en daarbij is het vermogen om zo snel mogelijk van richting te veranderen ook een onmisbare factor. Voetbal is een onvoorspelbare 'chaotische' sport en bestaat uit korte en explosieve acties. Verspil géén waardevolle tijd, energie en moeite aan oefeningen die géén transfer naar het voetbal hebben ... // Lees meer

STERKER. SNELLER. EXPLOSIEVER.  WENDBAARDER.

Het omzetten van strength, power & speed naar prestaties. Het vergroten van kracht en de power output. Plyometrische oefeningen voor de transfer naar het veld. Het vergroten van de snelheid en explosiviteit. Geef blessures géén kans.


PROGRAMMA'S

KRACHTTRAINING

Sterker, sneller, explosiever, wendbaarder en uiteraard als blessure preventie. Sterke rompspieren zijn de fundering en liggen aan de basis van krachtige en snelle acties.

IN SEASON TRAINING 

Sportspecifieke krachttraining tijdens het seizoen is nodig en er is enorm veel winst te behalen. Sterk, fit en explosief blijven tijdens het seizoen met daarbij het voorkomen van (chronische) blessures zijn de belangrijkste voordelen.

OFF SEASON TRAINING

Gebruik de zomerstop om te investeren in jezelf. Kies voor extra fysieke krachttraining en zorg voor een optimale voorbereiding op het nieuwe seizoen. Off season training for in season succes!

BLESSURE PREVENTIE

Geef blessures géén kans door je lichaam zo goed te trainen dat er voor jou geen weken bivakkeren op de bank bijzit. Sterker worden en het vergoten van de power output maken het lichaam veel beter bestand tegen de invloeden van buitenaf.

JUNIOR.

TALENT.

PROGRAMMA.

Tekst ...


Sportspecifieke training voor de jeugd is een goede strategie voor meer kracht, een betere performance en als blessure preventie.


Het Junior Talent Programma is een uniek programma voor sporters tot 16 jaar en bestaat uit trainingen gericht op het vergroten van kracht en de power output, het vergroten van de snelheid, explosiviteit en wendbaarheid met blessure preventie als belangrijkste factor.


WORKSHOP


Verhoog jouw kennis op het gebied van training

WORKSHOP: PERSONAL

  Nijmegen

  Op afspraak 

€149,95

WORKSHOP: KRACHTTRAINING

  Nijmegen

  Op afspraak

€149,95

WORKSHOP: SPORTSPECIFIEK

  Nijmegen

  Op afspraak

€149,95

WORKSHOP: JEUGD

  Nijmegen

  Op afspraak

€149,95

3 MAANDEN TRAINEN MET €50 KORTING

START nu en profiteer van deze actie!


#POWER #SPEED #STRENGTH #PREVENTIE


Realistische informatie | No B.S.

#POWER

Power (kracht x snelheid) is essentieel voor het atletisch vermogen van een voetballer.

#SPEED

Sneller worden! Get faster without running: de 'ground force production' is zeer belangrijk maar het aanleren van de biomechanische technieken zijn onmisbaar.

#STRENGTH

Krachttraining voor voetballers is geen no-go meer en voetballers horen thuis in de gym.

#PREVENTIE

Een blessure voorkomen is beter dan revalidatie en vele blessures zijn te voorkomen door extra fysieke training.