BLOG

PERSOONLIJK TRAININGSSCHEMA: SLEUTEL NAAR SUCCES & RESULTAAT #VOETBAL

MEER POWER. KRACHT ONTWIKKELEN.


Meer POWER. KRACHT ontwikkelen. STERKER & SNELLER worden met BLESSURE PREVENTIE zijn de voordelen van een sportspecifiek programma.


Kies voor een sportspecifiek trainingsschema op maat om jouw prestaties naar een hoger niveau te brengen! Besteed niet alleen aandacht aan jouw sport, maar train om beter te worden. Zorg voor het verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans.


Sterker en sneller worden met blessurepreventie zijn de voordelen van een sportspecifiek programma.


Belangrijke punten van het programma zijn: het vergroten van (maximale) kracht, snelheid en explosiviteit, efficiënter leren bewegen, preventie van blessures, het ontwikkelen van lineaire en laterale snelheidsontwikkeling, voetsnelheid en agility, ontwikkeling van power (kracht x explosiviteit) door functionele krachttraining en het opbouwen van het sportspecifieke uithoudingsvermogen.

Het omzetten van STRENGTH, POWER & SPEED naar prestaties. Het vergroten van (maximale) KRACHT en de POWER output. Plyometrische oefeningen voor de transfer naar de sport. Het vergroten van de SNELHEID en EXPLOSIVITEIT. Geef blessures GÉÉN kans.

 

BETTER. STRONGER. FASTER. IT'S A CHOICE!

 

Voetbal wordt gekenmerkt door vele explosieve richtingsveranderingen: starten, stoppen, wenden en keren, springen en landen, draaien en vele overige ‘chaotische’ bewegingen. Deze bewegingen moeten allemaal perfect worden gecoördineerd om iedere actie tot een geslaagd einde te brengen.

 

GET SOCCER STRONG. 

 

Door al deze explosieve bewegingen is de impact op het houdings- en bewegingsapparaat groot en om blessures te voorkomen zijn kracht- en stabiliteitstraining van groot belang!

Een sporter moet snel zijn, beschikken over goed voetenwerk, uithoudingsvermogen, kracht en power. Vaak worden deze eigenschappen ondergewaardeerd en is er teveel aandacht voor het talent. Hoe moet je trainen?Een sporter hoort thuis in de gym! Zeker om bovenstaande eigenschappen te trainen. Als (top)sporter moet je werken aan het vergroten van de EXPLOSIVITEIT en SNELHEID om meer POWER te ontwikkelen. KRACHT X SNELHEID is POWER (vermogen) en dit is een belangrijk element voor een sporter. Zo snel mogelijk kunnen reageren. Met zoveel mogelijk kracht!


Het ontwikkelen van FULL BODY kracht maar met name de posterior chain is van groot belang voor de ontwikkeling van POWER en SPEED.


Het ontwikkelen van extra spiermassa is vaak wenselijk maar overall is de doelstelling wel om ATLETISCH te blijven. Een compleet gedetailleerd programma. Géén bodybuilding-achtige ontwikkelingen zijn nodig, maar een up-to-date sportspecifiek movement based programma. Meer snelheid en power om beter bestand te zijn tegen jouw tegenstanders en tegen (chronische) blessures.


Start met een effectieve, dynamische warming up om de hartslag en lichaamstemperatuur te verhogen. Het vasculaire systeem activeren om het lichaam voor te bereiden op de krachttraining. De belangrijke elementen waar wij aandacht aan besteden zijn: Mobiliseren van de wervelkolom met de foam roller, self myofascial release technieken, met name gericht op de kruisbanden, quadriceps, hamstrings, kuiten en bilspieren.

BETTER. STRONGER. FASTER. IT'S A CHOICE!

 

STERKER worden, een grote toename van POWER (kracht x snelheid), het ontwikkelen van EXPLOSIVITEIT en SNELHEID, meer stabiliteit en mobiliteit, een verbetering van het kracht-uithoudingsvermogen, een betere coördinatie en balans, blessure preventie en een sneller herstel zijn het directe gevolg van de extra sportspecifieke krachttraining.

 

Kies voor een sportspecifiek trainingsschema op maat om jouw prestaties naar een hoger niveau te brengen!

 

Besteed niet alleen aandacht aan jouw sport, maar train om beter te worden. Zorg voor het verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans. Belangrijke punten van het programma zijn: het vergroten van (maximale) kracht, snelheid en explosiviteit, efficiënter leren bewegen, preventie van blessures, het ontwikkelen van lineaire en laterale snelheidsontwikkeling, voetsnelheid en agility, ontwikkeling van power (kracht x explosiviteit) door functionele krachttraining en het opbouwen van het sportspecifieke uithoudingsvermogen.

 

€ 29,95

Een PERSOONLIJKE benadering van de trainingen is zeer belangrijk. Geen enkele oefening is verplicht als het gaat om het behalen van resultaat in de gym. Het programma moet bestaan uit oefeningen die geschikt zijn voor jou en niet voor iemand anders. Dit is van groot belang en klinkt als simpele informatie maar het uitblinken in simpelheid blijft te ingewikkeld voor velen!  

 

THE RIGHT MOVEMENTS FOR YOUR BODY. NOT SOMEONE ELSE'S!

 

Het is tijd voor een intelligente (Re)start van jouw trainingen. Stay healthy and get results. In MOVEMENT we TRUST. Start now and Become strong and awesome.

Dit PROGRAMMA zorgt voor KRACHT, een HOGE FATBURN én er is de opbouw en ontwikkeling van SPIERMASSA. Géén ouderwetse bodybuilding-achtige praktijken maar een SNEL, STERK en EXPLOSIEF lichaam. Een up-to-date movement based programma voor een optimaal resultaat. STERKER WORDEN, SPIERMASSA opbouwen, een ijzersterke conditie ontwikkelen en meer POWER verkrijgen! Er is geen aandacht voor de traditionele slaapverwekkende cardio activiteiten want de meest gespierde, strakke en sterke lichamen in deze wereld zijn opgebouwd door trainingen vanuit een SLIMME STRATEGIE en intelligent trainingssysteem.  

 

LOOK GOOD. BE STRONG. BE FAST.  BE FLEXIBLE.

 

Is het jouw doelstelling om sterker te worden, spiermassa te ontwikkelen, atletisch vermogen te ontwikkelen, de conditie op te bouwen tot een compleet en hoog niveau van fitheid dan is dit programma absoluut geschikt voor jou. START now and Become Strong & Awesome!