BLOG

TIP: BECOME STRONG & AWESOME

CHECK OUT THIS NEW PROGRAM: TIME TO BURN FAT, BUILD MUSCLE, GET LEAN & MEAN

 

Vanuit mijn jarenlange ervaring als strength & conditioning trainer heb ik een uniek programma ontwikkeld: BECOME STRONG & AWESOME. 

 

STERKER worden, SNELLER worden, SPIERMASSA opbouwen, het stimuleren van nieuwe spiergroei, het vergroten van flexibiliteit, MOBILITEIT en stabiliteit, een zeer hoge VETVERBRANDING creëren en de eigenschappen van een atleet ontwikkelen is de wens van vele gym bezoekers.

 

Het combineren van 'SHOW & GO' met functionele  kracht is het succes waar men naar streeft en dit alles zonder (chronische) blessures is een resultaat waar je géén nee tegen zegt. Is het mogelijk om dit resultaat te behalen?Absoluut!

 

Één van mijn beste programma's en reeds vele honderden sporters hebben met succes dit programma gevolgd.

STERK, SNEL & ATLETISCH


Voor een STERK, SNEL en ATLETISCH lichaam zonder blessures moet je kiezen voor oefeningen die zorgen voor power, kracht, explosiviteit en stabiliteit waarbij het element van conditioning onmisbaar is en het 'geheim' van een strakke buik zit hem vooral in de voeding. Je kunt jezelf absoluut helemaal suf trainen maar als je jouw dagelijkse voeding niet aanpast zal er géén tot weinig resultaat zijn.


Deze PROGRAMMA'S zijn uniek en zorgen voor KRACHT, een HOGE FATBURN én er is de opbouw en ontwikkeling van SPIERMASSA.


Géén ouderwetse bodybuilding-achtige praktijken maar een SNEL, STERK en EXPLOSIEF lichaam. Een up-to-date movement based programma voor een optimaal resultaat. STERKER WORDEN, SPIERMASSA opbouwen, een ijzersterke conditie ontwikkelen en meer POWER verkrijgen! Er is geen aandacht voor de traditionele slaapverwekkende cardio activiteiten want de meest gespierde, strakke en sterke lichamen in deze wereld zijn opgebouwd door trainingen vanuit een SLIMME STRATEGIE en intelligent trainingssysteem.


GET READY FOR POWERBUILDING!


Bij POWERBUILDING is er de combinatie van meervoudige (strength) methoden in het hetzelfde programma. De belangrijkste zijn de Max Effort methode (maximale kracht), Dynamic Effort methode (power & explosiviteit) en de Repetition Effort methode (hypertrofie).


Een hoge intensiteit met weinig herhalingen voor power, een lage intensiteit met relatief veel gewicht en weinig herhalingen voor kracht en wederom een hoge intensiteit met veel herhalingen voor hypertrofie.


Low reps (1-6 reps), moderate reps (6-25 reps), high reps (25+ reps) voor een optimaal resultaat in alle rep ranges: POWER, HYPERTROFIE & ENDURANCE


Het is absoluut géén nieuwe methode, maar tegenwoordig is er wel vraag naar deze manier van trainen uit een ver verleden. De ouderwetse bodybuilding-methode is saai en veroorzaakt veel blessures.


Is het jouw doelstelling om sterker te worden, spiermassa te ontwikkelen, atletisch vermogen te ontwikkelen, de conditie op te bouwen tot een compleet en hoog niveau van fitheid dan is dit programma  absoluut geschikt voor jou!


BUILD STRENGTH & SIZE WITH POWERBUILDING

Opgesteld vanuit mijn visie is dit programma totaal anders dan je tot nu toe hebt ervaren. Het is de perfecte mix van STERKER worden, KRACHT ontwikkelen, ATLETISCH (POWER) vermogen opbouwen, een hoge VETVERBRANDING creëren en het UITHOUDINGSVERMOGEN sterk verbeteren. Het voorkomen van (chronische) blessures is tevens een belangrijk aspect van dit programma.

BECOME STRONG & AWESOME


Één van mijn beste programma's en reeds vele honderden sporters hebben met succes dit programma gevolgd.


Start nu met BECOME STRONG & AWESOME. Géén old-school-bodybuilding-bro-split en géén powerlift programma, maar een up-to-date movement based programma voor een optimaal resultaat.


Sterker worden, spiermassa opbouwen, een ijzersterke conditie ontwikkelen en meer power verkrijgen! Er is geen aandacht voor de traditionele slaapverwekkende-cardio-activiteiten want de meest gespierde en sterke lichamen in deze wereld zijn opgebouwd door STRENGTH & CONDITIONING trainingen met een HOGE intensiteit ... [lees meer]


€ 29,95

Een PERSOONLIJKE benadering van de trainingen is zeer belangrijk. Geen enkele oefening is verplicht als het gaat om het behalen van resultaat in de gym. Het programma moet bestaan uit oefeningen die geschikt zijn voor jou en niet voor iemand anders. Dit is van groot belang en klinkt als simpele informatie maar het uitblinken in simpelheid blijft te ingewikkeld voor velen!  

 

THE RIGHT MOVEMENTS FOR YOUR BODY. NOT SOMEONE ELSE'S!

 

Het is tijd voor een intelligente (Re)start van jouw trainingen. Stay healthy and get results. In MOVEMENT we TRUST. Start now and Become strong and awesome.

Dit PROGRAMMA zorgt voor KRACHT, een HOGE FATBURN én er is de opbouw en ontwikkeling van SPIERMASSA. Géén ouderwetse bodybuilding-achtige praktijken maar een SNEL, STERK en EXPLOSIEF lichaam. Een up-to-date movement based programma voor een optimaal resultaat. STERKER WORDEN, SPIERMASSA opbouwen, een ijzersterke conditie ontwikkelen en meer POWER verkrijgen! Er is geen aandacht voor de traditionele slaapverwekkende cardio activiteiten want de meest gespierde, strakke en sterke lichamen in deze wereld zijn opgebouwd door trainingen vanuit een SLIMME STRATEGIE en intelligent trainingssysteem.  

 

LOOK GOOD. BE STRONG. BE FAST.  BE FLEXIBLE.

 

Is het jouw doelstelling om sterker te worden, spiermassa te ontwikkelen, atletisch vermogen te ontwikkelen, de conditie op te bouwen tot een compleet en hoog niveau van fitheid dan is dit programma absoluut geschikt voor jou. START now and Become Strong & Awesome!