BLOG

TIP: SPEEDCHUTE TRAINING VOOR MEER SNELHEID

MEER VERMOGEN & MEER SNELHEID


Trainen met de speedchute zorgt voor meer snelheid & explosiviteit.


Het ontwikkelen van een groter acceleratievermogen. Er is een verbetering van het uithoudingsvermogen en sprinten zorgt voor meer power! Speedchute training voor meer kracht en snelheid.


Een training heeft geen tot weinig nut wanneer je willekeurig een aantal oefeningen gaat uitvoeren; een goede sportspecifieke (kracht)training kenmerkt zich door een juiste indeling; Effectieve oefeningen die zijn afgestemd op de persoonlijke doelstellingen van een sporter. Oefeningen voor het vergroten van je explosiviteit en/of snelheid zijn bij de meeste explosieve sporten onmisbaar!


De Speedchute is een perfecte manier om op een sportspecifieke manier je snelheid, explosiviteit en acceleratievermogen te verbeteren; Tevens zorgt de speed parachute ook voor het verbeteren van je uithoudingsvermogen, versnellingen en veranderen van looprichting.


HAVE FUN!


Deze manier van trainen zorgt voor een grotere motivatie en het voorkomt dat een training saai word. Daarnaast zorgt de chute voor een training met een hoge intensiteit waardoor je meer succes zal boeken!


Wanneer je begint met rennen zal de chute zich uitvouwen, deze zorgt dan voor een variabele weerstand van ongeveer 7,5 tot 10 kilo. Hoe sneller je rent, des te groter zal de weerstand zijn. De speed parachute kun je op zeer veel manieren gebruiken om zo sportspecifiek mogelijk te trainen. De meest gebruikte trainingsvorm is uiteraard het sprinten in een rechte lijn, maar je kunt uiteraard ook sprinten met veranderen van richting, zo kom je ook tot meer sportspecifieke bewegingen. Het gebruik maken van een trainingsbuddy is ook een zeer effectieve manier van trainen, zeker als de buddy geen chute draagt! Hierdoor breng je ook een wedstrijd element in de training.  

SOCCER HOME PACK: UPGRADE YOUR POWER


Kies voor een sportspecifiek trainingsschema op maat om jouw prestaties naar een hoger niveau te brengen! Besteed niet alleen aandacht aan jouw sport, maar train om beter te worden. Zorg voor het verbeteren van jouw skills door extra fysieke trainingen en geef blessures geen kans.


Wil jij thuis trainen om jouw prestaties naar een hoger niveau tillen dan is dit programma voor jou de Way-to-go! Dit programma is specifiek ontwikkeld voor meer power, kracht en snelheid en zal worden geleverd inclusief trainingsmaterialen ... // Start nu met jouw programma

Een PERSOONLIJKE benadering van de trainingen is zeer belangrijk. Geen enkele oefening is verplicht als het gaat om het behalen van resultaat in de gym. Het programma moet bestaan uit oefeningen die geschikt zijn voor jou en niet voor iemand anders. Dit is van groot belang en klinkt als simpele informatie maar het uitblinken in simpelheid blijft te ingewikkeld voor velen!  

 

THE RIGHT MOVEMENTS FOR YOUR BODY. NOT SOMEONE ELSE'S!

 

Het is tijd voor een intelligente (Re)start van jouw trainingen. Stay healthy and get results. In MOVEMENT we TRUST. Start now and Become strong and awesome.

Dit PROGRAMMA zorgt voor KRACHT, een HOGE FATBURN én er is de opbouw en ontwikkeling van SPIERMASSA. Géén ouderwetse bodybuilding-achtige praktijken maar een SNEL, STERK en EXPLOSIEF lichaam. Een up-to-date movement based programma voor een optimaal resultaat. STERKER WORDEN, SPIERMASSA opbouwen, een ijzersterke conditie ontwikkelen en meer POWER verkrijgen! Er is geen aandacht voor de traditionele slaapverwekkende cardio activiteiten want de meest gespierde, strakke en sterke lichamen in deze wereld zijn opgebouwd door trainingen vanuit een SLIMME STRATEGIE en intelligent trainingssysteem.  

 

LOOK GOOD. BE STRONG. BE FAST.  BE FLEXIBLE.

 

Is het jouw doelstelling om sterker te worden, spiermassa te ontwikkelen, atletisch vermogen te ontwikkelen, de conditie op te bouwen tot een compleet en hoog niveau van fitheid dan is dit programma absoluut geschikt voor jou. START now and Become Strong & Awesome!